Нові вакансії

Адміністратор офісу

Наш замовник, міжнародна компанія, яка займається селекцією сільськогосподарських культур, шукає кандидатів на вакансію «Адміністратор офісу».

Компанія пропонує:
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП;
• Медичне страхування;
• Сучасний та затишний офіс: м. Київ, ст. м. Звіринецька;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень ПН-ПТ з 08:00 до 17:00;
• Конкурентний рівень заробітної плати.

Основні обов'язки:
• Організація роботи офісу;
• Реєстрація вхідних та вихідних документів;
• Прийом і переадресація вхідних телефонних дзвінків;
• Збір документації на підпис Дирекції;
• Обробка рахунків та збір авторизаційних підписів на оплату, ведення реєстру рахунків;
• Координація роботи прибиральника офісного приміщення;
• Координація питань пов’язаних з орендодавцем бізнес-центру;
• Забезпечення життєдіяльності офісу;
• Координація роботи кур'єрської служби;
• Ведення звітності по витраченим коштам.

Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на аналогічній посаді від двох років;
• Освіта вища/ не повна вища (молодший бакалавр/ спеціаліст, бакалавр, магістр);
• Англійська мова — рівень Pre-Intermediate;
• Досвідчений користувач MS Office;
• Відмінні організаторські здібності;
• Вміння працювати в умовах багатозадачності, увага до деталей, акуратність, відповідальність, самоорганізація.

 

 

Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Менеджер зі зв'язків з громадськістю

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на позицію «Менеджер зі зв'язків з громадськістю» в рамках проєкту для міжнародної компанії, яка є світовим лідером у галузі енергоменеджменту та автоматизації.

Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат згідно КЗпП.
• Часткова компенсація обідів.
• Надається ноутбук під час дистанційної роботи.
• Можливість кар’єрного росту.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00 п’ятиденний робочий тиждень (є можливість працювати за гібридним графіком).
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Почайна.

Основні обов'язки:
• Координація запланованих заходів.
• Розробка плану маркетингових комунікацій, включаючи цілі, бюджет та загальну стратегію.
• Створення контенту та розміщення інформації в соціальних мережах для залучення аудиторії.
• Підтримка зв'язків зі ЗМІ.
• Написання прес-релізів, статей та доповідей.
• Аналіз результатів PR-діяльності на щоквартальній основі.
• Пошук потенційних партнерів/спонсорів.
• Організація заходів.
• Тісна співпраця з бізнес-асоціаціями.
• Підтримувати глибоке розуміння галузевих тенденцій, що впливають на клієнтів, та надавати відповідні рекомендації щодо комунікаційної стратегії, яка їх оточує.

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта в галузі маркетингу, реклами, комунікацій або спорідненої дисципліни.
• Досвід роботи у галузі стратегічних комунікацій, зв'язків з громадськістю.
• English — Upper-Intermediate level.
• Досвід планування заходів, розробки та проведення успішних кампаній зі зв'язків з громадськістю.
• Вміння користуватися різними каналами та платформами комунікації, у тому числі соціальними мережами.
• Виняткові навички написання та редагування текстів.
• Відмінні письмові та усні комунікативні навички.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Менеджер проєктів

Проводимо конкурс на посаду «Менеджер проєктів» до команди Офісу партнерств та взаємодії.


Офіс партнерств та взаємодії — це дорадчий орган, що діє при Міністерстві освіти і науки України. Головне завдання – підтримка та координація реалізації реформ і заходів щодо відновлення системи освіти і науки в Україні.

Основні обов'язки:
• Розробка та впровадження стратегій та планів проєктів.
• Розробка комплексних планів проєктів, включаючи визначення обсягу проєкту, цілей, термінів виконання та розподіл ресурсів..
• Створення зручних для користувачів інструментів для роботи з базою даних потреб для ключових зацікавлених сторін, включаючи відділи Міністерства, донорів та партнерів.
• Моніторинг прогресів проєкту відповідно до графіків, виявлення та вирішення будь-яких проблем чи ризиків, які можуть виникнути під час реалізації проєкту.
• Регулярна оцінка ефективності та удосконалення процесів.
• Співпраця з іншими відділами в межах Міністерства та інших установ і організацій.
• Забезпечення ефективної комунікації та співпраці між командою проєкту, зацікавленими сторонами та донорами.
• Ведення документації та звітності про роботу.

Вимоги до кандидата:
• Бакалаврський або магістерський ступінь у менеджменті, адмініструванні або суміжних галузях.
• Досвід управління проєктами від 2 років, бажано в галузі освіти, науки або суміжних секторах.
• Розуміння освітнього та наукового секторів, відповідних політик та реформ є перевагою.
• Здатність працювати з великими обсягами інформації та систематизувати її.
• Знання сучасних методів планування проєктів, визначення цілей проєкту, обсягу, термінів виконання та розподілу ресурсів.
• Сильні навички планування та виконання проєктів, включаючи вміння визначити цілі проєкту, створити плани проєкту та управляти графіками виконання проєкту.
• Буде перевагою: Досвід роботи з донорами та партнерами. Досвід у створенні баз даних чи подібних інструментів.


Умови:

• Офіційне працевлаштування.
• Робота в офісі чи змішаний формат.
• Місце розташування офісу: м. Київ.
• Конкурентний рівень заробітної плати.

Всі вакансії до команди Офісу партнерств та взаємодії: https://bit.ly/3vFbm5D



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Усі вакансії

Почни свою кар'єру зЗЕСТ Аутсорсінг

ЗЕСТ Аутсорсінг - лідер по наданню тимчасового і постійного персоналу в Україні.

Шукаєте постійну занятість чи тимчасову роботу з гнучким графіком? ЗЕСТ Аутсорсінг може запропонувати вакансію, що підійде саме Вам, у міжнародних та українських компаніях.

про компанію