Адміністратор контрактного відділу

Міста: Київ

ZEST Outsourcing оголошує конкурс на вакансію «Адміністратор контрактного відділу» в рамках проекту для компанії, яка є міжнародним виробником і постачальником харчових, сільськогосподарських, промислових і фінансових продуктів і послуг.

 

Основні обов'язки:

- Робота в системі 1С щодо формування контрактів, створення звітів, завантаження шаблонів договорів;

- Підготовка контрактів до підписання;

- Взаємодія з регіональними представниками компанії для забезпечення документообігу оригіналів контрактів;

- Архівування документів;

- Інші завдання, пов’язані з підготовкою/ документообігом контрактів.

 

Основні вимоги:

- Вища освіта (фінансово-економічна, аграрна буде перевагою);

- Хороший рівень володіння MS Excel;

- Володіння 1 С, або досвід роботи на аналогічних посадах буде додатковою перевагою;

- Впевнений користувач ПК: MS Office Word, Excel, Power Point, Outlook;

- Уважність, відповідальність, стриманість, доброзичливість, пунктуальність.

 

Умови роботи і оплати:

- Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, повна зайнятість з 09.00 до 18.00;

- Офіційне оформлення згідно КЗпП;

- Місце знаходження офісу компанії - Печерський р-н, м. Кловська;

- Конкурентноздатний рівень заробітної плати.

 

Будь ласка, зверніть увагу, що відправляючи резюме на електронну адресу ZEST Outsourcing, Ви даєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій - замовників компанії.

Детальну інформацію про всіх відкриті вакансії ви можете дізнатися на сайті http://www.hr-outsourcing.com.ua або на нашій офіційній сторінці: www.facebook.com/zest.outsourcing.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Ім`я: Київський офіс
Телефон: +380445949612
Мобільні телефони: +38096 960 83 43
Скайп: zestoutsourcing
Email: resume@hr-outsourcing.com.ua
Адреса: офіс 419, 2/6 вул. Новозабарська, м. Київ, Україна 04074
Go back