Новые вакансии

Асистент відділу продажів

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидатів на вакансію «Асистент відділу продажів» до міжнародної компанії — виробника FMCG продукції з всесвітньо відомими брендами.

Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат компанії згідно КЗпП;
• Медичне страхування та страхування життя;
• Компенсація обідів;
• Графік роботи: з 08:00 до 17:00, сб., нд. - вихідні;
• Гібридний формат роботи (можливість поєднувати роботу з офісу та дому);
• Конкурентний рівень заробітної плати (ставка та бонуси);
• Перспективи кар'єрного росту та професійного розвитку;
• Місце розташування офісу — Броварський район;
• Безкоштовний службовий транспорт для працівників з м. Бровари та населених пунктів Калита, Велика Димерка, а також з м. Київ від ст. м. Чернігівська.

Основні обов’язки:
• Ведення переговорів по телефону з клієнтами відносно продажу продукції;
• Оформлення документації для здійснення доставки продукції;
• Фіксація результатів роботи в базі даних;
• Покращення взаємодії з клієнтами.

Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи в галузі продажів, або ведення переговорів буде додатковою перевагою;
• Освіта вища/ не повна вища/ професійна (молодший бакалавр/спеціаліст, бакалавр, магістр).
• Розглядаються також студенти останніх курсів (заочно);
• Впевнений користувач ПК MS Word, Excel;
• Вільне володіння грамотною українською мовою;
• Високий рівень навичок усної комунікації, ввічливість, відповідальність.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Доглядальниця (компаньйонка)

Шукаємо доглядальницю (компаньйонку) для жінки похилого віку (85 років).

Умови роботи:
• Графік роботи: 3 дні на тиждень, зміни по 6 годин.
• Оплата погодинна.
• Місце розташування: ст. м. Площа Українських Героїв.

Основні обов’язки:
• Приготування їжі.
• Допомога по будинку (прибирання, прання).
• Прогулянки з підопічною.

Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою.
• Відповідальність, уважність.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Адміністративний асистент

Наш клієнт, міжнародна компанія, що займається доробкою насіння кукурудзи, у зв'язку з розширенням виробництва шукає кандидата на вакансію «Адміністративний асистент».

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП (лікарняні, відпустка та ін.);
• Безкоштовні обіди;
• Медичне страхування та страхування життя;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 9 до 18;
• Конкурентний рівень заробітної плати. Компанія готова врахувати побажання кандидатів;
• Місце розташування офісу та виробництва: Попільнянський р-н., Житомирська обл.;
• Безкоштовний службовий транспорт до виробництва від населених пунктів: Біла Церква, Фастів, Сквира, Попільня.

Основні обов’язки:
• Зустріч відвідувачів, допомога на всіх етапах їх перебування в офісі компанії;
• Опрацювання запитів, що надходять телефоном та електронною поштою, прийом повідомлень або переадресація дзвінків відповідним особам;
• Прийом та переадресація вхідної кореспонденції;
• Реєстрація вхідних та вихідних документів;
• Підтримка процедур безпеки: ведення журнал моніторингу, видача бейджів відвідувачам;
• Допомога в організації зустрічей в офісі, підготовка необхідних матеріалів;
• Перегляд та обробка рахунків-фактур, платіжних вимог у співпраці з бухгалтерією;
• Підготовка адміністративного статистичного звіту та інших звітів за запитом;
• Контроль за чистотою приміщення та роботою відповідних служб.

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта;
• Досвід роботи на адміністративних посадах буде додатковою перевагою;
• Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Високий рівень володіння програмою Excel;
Англійська мова — рівень Intermediate (усна та письмова);
• Навички роботи в команді, вміння організовувати та планувати власну роботу, увага до деталей, ефективні навички усної та письмової комунікації.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании