Social Media Officer/ Social Media Manager

Міста: Київ

Проводимо конкурс на посаду «Social Media Officer/ Social Media Manager» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.

Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.

Якщо ти:
• досвідчений SMM-фахівець або досвідчена SMM-фахівчиня в пошуку справді значущої роботи з реальним позитивним впливом на суспільство,
• маєш вищу освіту в галузі комунікацій, зв'язків з громадськістю, міжнародного розвитку, журналістики або суміжних галузях (додаткова професійна освіта буде перевагою)
• маєш досвід ведення різних соціальних мереж (3+ роки, буде круто, якщо вже працював (-ла) із соціальними проєктами міжнародними організаціями, сферою захисту прав дитини),
• вмієш пропускати через призму критичного мислення ідеї та пропозиції,
• володієш чудовими комунікативними навичками та вмієш поєднувати креативність із відповідальністю,
• вільно володієш українською та англійською мовами (рівень Intermediate+),
• вмієш писати переконливі тексти для публікацій у різних стилях,
• маєш базові навички роботи з фото-, відео- та графічними редакторами,
• вмієш працювати в команді та ефективно комунікувати,
• швидко навчаєшся та вмієш адаптуватися,
• проявляєш ініціативу та маєш природну емпатію до соціальних проблем,
• вмієш брати на себе відповідальність за робочі процеси і результат,
то ти наш ідеальний кандидат!

Додатково виділятимешся, якщо:
• маєш портфоліо успішних SMM-проєктів, особливо кейсів у сфері захисту прав дитини,
• вмієш писати технічні завдання,
• вмієш бути ефективним менеджером.

Ти будеш займатися:
• розробкою та впровадженням контент-плану відповідно до комунікаційної стратегії Координаційного центру,
• генерацією ідей та створенням engaging-контенту для розвитку сторінок Координаційного центру в соцмережах,
• створенням креативів (за потреби, якщо нашому дизайнеру прилетить інше asap task, але переважно всі креативи робить талановитий дизайнер),
• координацією інформаційних проєктів з партнерами,
• моніторингом та аналізом ефективності комунікацій,
• взаємодією з аудиторією через коментарі та повідомлення.

Від нас можеш розраховувати на:
• комфортний офіс у центрі Києва (тут не вимикають світло і працює кондиціонер) з можливістю гібридного формату роботи,
• конкурентну заробітну плату,
• офіційне працевлаштування,
• підтримку команди професіоналів, відданих своїй справі,
• можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб зробити Україну кращою для дітей.

Якщо відчуваєш, що це для тебе, – надсилай свій відгук через сайт, або телефонуй, пиши нам: Viber, моб.: 067 376 9506.


Змінювати світ – це не робота, це покликання. Приєднуйся до команди, яка робить Україну кращою для дітей!


P. S. Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Ім`я: Катерина Малород
Телефон: 067 376 9506
Viber: 067 376 9506
Email: resume@hr-outsourcing.com.ua
Назад