Нові вакансії

Керівник дільниці виробництва

Наш клієнт, міжнародна компанія, що займається доробкою насіння кукурудзи, у зв'язку з розширенням виробництва шукає кандидата на вакансію «Керівник дільниці виробництва».

Компанія пропонує:
- Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП (лікарняні, відпустка та ін.);
- Безкоштовні обіди;
- Медичне страхування та страхування життя;
- Графік роботи змінний;
- Конкурентний рівень заробітної плати;
- Місце розташування виробництва: Попільнянський р-н., Житомирська обл.;
- Безкоштовний службовий транспорт до виробництва від населених пунктів: Біла Церква, Фурси, Фастів, Кожанка, Сквира, Попільня.

Основні обов'язки:
- Керівництво виробничо-господарською діяльністю дільниць;
- Аналіз роботи дільниці, з'ясування причин аварій та пошкоджень, здійснення заходів щодо усунення аварій та пошкоджень;
- Організація своєчасної підготовки виробництва, повного завантаження та безперервної роботи устаткування;
- Забезпечення технічно правильної експлуатації устаткування та інших основних засобів, раціональних витрат сировини, матеріалів;
- Контроль дотримання працівниками дільниці виробничої та трудової дисципліни, правил охорони праці, протипожежної та технологічної безпеки, охорони навколишнього середовища.

Вимоги до кандидатів:
- Вища, професійно-технічна освіта;
- Стаж роботи на аналогічних посадах від 2 років;
- Бажаний досвід проведення ремонту та ТО виробничого обладнання.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Фахівець з обробки замовлень/ Customer Service Specialist (Сербська/ Хорватська)

ЗЕСТ Аутсорсінг в рамках проєкту для транснаціональної корпорації, світового лідера з виробництва побутової техніки, оголошує конкурс на вакансію «Фахівець з обробки замовлень».

Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП;
- Медичне страхування;
- Компенсація харчування;
- Корпоративне навчання, тренінги;
- Сучасні ноутбуки для роботи;
- Мобільні телефони з корпоративним зв'язком;
- Робота в дистанційному форматі;
- Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень ПН-ЧТ з 09:00 до 18:00, ПТ з 09:00 до 17:00;
- Конкурентний рівень заробітної плати.

Основні обов'язки:
- Обробка замовлень у системі (створення, редагування, обмін);
- Аналіз запитів клієнтів та внесення їх до системи;
- Комунікація з різними відділами компанії;
- Створення звітів у MS Excel та Google Sheets;
- Ведення звітності в системі SAP (навчають).

Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта, можливо також студенти 4-х та 5-х курсів;
- Володіння Хорватською/Сербською мовою на рівні В2 та Англійською А2;
- Досвід роботи не обов'язковий (компанія проводить навчання);
- Уважність, емоційна стійкість, здатність до швидкого навчання;
- Впевнений користувач MS Excel.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Молодший аналітик відділу логістики

ЗЕСТ Аутсорсінг в рамках проєкту для транснаціональної корпорації, світового лідера з виробництва побутової техніки, оголошує конкурс на вакансію «Молодший аналітик відділу логістики».

Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП;
- Медичне страхування;
- Компенсація харчування;
- Корпоративне навчання, тренінги;
- Сучасні ноутбуки для роботи;
- Мобільні телефони з корпоративним зв'язком;
- Робота в дистанційному форматі;
- Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень ПН-ЧТ з 09:00 до 18:00, ПТ з 09:00 до 17:00;
- Конкурентний рівень заробітної плати.

Основні обов'язки:
- Аналіз запитів клієнтів та внесення їх до системи;
- Комунікація з різними відділами компанії;
- Написання скриптів для передачі запиту з Excel таблиць в АТ DOC;
- Створення звітів у MS Excel та Google Sheets.

Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта (економічна або ІТ), готові розглянути студентів 4-х та 5-х курсів;
- Володіння Англійською мовою на рівні B2;
- Досвід роботи бажаний;
- Відмінні аналітичні навички, уважність, емоційна стійкість, здатність до швидкого навчання;
- Впевнений користувач MS Excel.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Усі вакансії

Почни свою кар'єру зЗЕСТ Аутсорсінг

ЗЕСТ Аутсорсінг - лідер по наданню тимчасового і постійного персоналу в Україні.

Шукаєте постійну занятість чи тимчасову роботу з гнучким графіком? ЗЕСТ Аутсорсінг може запропонувати вакансію, що підійде саме Вам, у міжнародних та українських компаніях.

про компанію