Нові вакансії

Social Media Officer/ SMM фахівець

Проводимо конкурс на посаду «SMM фахівець» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.

Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.

 

Основні обов'язки:
- Розробка та написання контент-плану відповідно до комунікаційної стратегії Центру.
- Пропозиція ідей для розвитку соціальних сторінок.
- Написання текстів та публікація постів.
- Співпраця з дизайнером та піарником для ефективної роботи та виконання поставлених завдань.
- Відстеження іміджу компанії в соціальних мережах.
- За необхідності, можливість самостійно створювати креативи.
- Координація роботи спільних інформаційних проєктів з партнерами на платформах в соцмережах.
- Робота з коментарями та приватними повідомленнями.

Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта в галузі комунікацій, зв'язків з громадськістю, міжнародного розвитку, журналістики, або суміжних галузях. Додаткова професійна освіта буде перевагою.
- Досвід роботи від 3 років із соціальними мережами, бажано у сфері соціального розвитку, прав людини, або міжнародного розвитку.
- Досвід роботи із різними соціальними мережами.
- Бажано наявність портфоліо.
- Досвід просування "big idea".
- Професійні навички написання текстів українською мовою.
- English — Intermediate level.
- Вільне володіння українською мовою.
- Знання можливостей різних соціальних мереж - Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest та інших.
- Навички написання текстів для публікацій у різних стилях, залежно від позиціювання бренду.
- Навички роботи з фото, відео та графічними редакторами.
- Вміння добре працювати в команді, вести ділову переписку та спілкуватися з людьми.
- Гнучкість та здатність швидко навчатися.
- Здатність писати технічні завдання.

Умови працевлаштування:
- Офіційне працевлаштування.
- Місце розташування офісу: м. Київ.
- Конкурентний рівень заробітної плати.
- Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.


Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Інженер з охорони праці (змінний)

Наш клієнт, міжнародна компанія, що займається доробкою насіння кукурудзи, у зв'язку з розширенням виробництва шукає кандидата на вакансію «Інженер з охорони праці (змінний)».


Компанія пропонує:

- Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП;
- Медичне страхування та страхування життя;
- Оплата праці 2 рази на місяць;
- Графік роботи змінний: доба через три;
- Надається повний комплект необхідних ЗІЗ;
- Конкурентний рівень заробітної плати;
- Місце розташування виробництва: Попільнянський р-н., Житомирська обл.;
- Безкоштовний службовий транспорт з м. Біла Церква, Фастів, Сквира, Попільня на найближчих населених пунктів.


Основні обов'язки:

- Керівництво та контроль роботи команди аварійного реагування в надзвичайних ситуаціях;
- Підтримка та консультування місцевих керівників структурних підрозділів та координації різних програм з безпеки праці, політик та процедур, команди оперативного реагування;
- Контролювати та вживати заходів щодо забезпечення роботи команди аварійного реагування згідно з законодавством України та правил компанії;
- Щоденна взаємодія з керівниками змін, охороною та працівниками з метою забезпечення їх підтримки та розуміння програм, цілей та задач команди аварійного реагування;
- Допомога в постійному покращенні показників безпеки праці, охорони навколишнього середовища та охорони здоров'я на робочому місці, скороченню/ усуненню інцидентів;
- Розуміння принципів підготовки екологічної звітності та реалізації програм по захисту довкілля;
- Контроль операцій, видів робіт пов'язаних з діяльністю, що мають спеціальні дозволи (наряд – допуск та внутрішні вимоги політик компанії);
- Аудит дотримання виданих дозволів на роботи підвищеної небезпеки та проведення періодичних перевірок дотриманням всіх норм та правил з питань безпеки підрядниками;
- Відслідковувати, ідентифікувати та повідомляти про небезпечні ситуації та інциденти та працювати в напрямку їх вирішення або усунення;
- Регулярно проводити аудит роботи команди аварійного реагування та структурних підрозділів підприємства;
- Участь в організації, підготовці та проведенні тренінгів (навчань) для команди аварійного реагування та їх аналіз з метою покращення;
- Розробка та впровадження нових політик з безпеки праці та захисту довкілля.


Вимоги до кандидатів:

- Вища освіта;
- Досвід роботи на аналогічній, або схожій позиції;
- Знання англійської мови буде додатковою перевагою;
- Лідерські якості, навички проведення тренінгів персоналу;
- Відмінні комунікативні навички (письмові та усні), вміння взаємодіяти із зовнішніми державними органами самоврядування;
- Вміння аналізувати складні надзвичайні ситуації та діяти конструктивно та раціонально;
- Вміння швидкого реагування на нестандартні ситуації;
- Досвід роботи зі складними технічними установками (обладнанням) та пов'язаними з ними ризиками;
- Посвідчення водія категорії В;
- Знання законодавства України з питань охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та захисту довкілля.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Інспектор з кадрів

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Інспектор з кадрів».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.


Основні обов'язки:

- Повний цикл ведення кадрового діловодства;
- Ведення бази даних співробітників у програмі 1С: 8;
- Надання консультацій з питань трудового законодавства;
- Консультування клієнтів та фахівців відділу кадрового адміністрування з питань трудового законодавства.


Вимоги до кандидата:

- Вища освіта;
- Досвід роботи в кадровому адмініструванні від 2-х років:
- Впевнений користувач MS Office;
- Знання трудового законодавства та КЗпП;
- Уважність, акуратність, уміння працювати з великими обсягами інформації.


Умови роботи:

- Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09 до 18, сб., нд. - вихідний;
- Робота в офісі;
- Місце розташування офісу: м. Київ, Оболонський р-н., вул. Новозабарська 2/6;
- Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно з КЗпП України;
- У резюме прохання вказувати бажаний рівень заробітної плати.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Усі вакансії

Почни свою кар'єру зЗЕСТ Аутсорсінг

ЗЕСТ Аутсорсінг - лідер по наданню тимчасового і постійного персоналу в Україні.

Шукаєте постійну занятість чи тимчасову роботу з гнучким графіком? ЗЕСТ Аутсорсінг може запропонувати вакансію, що підійде саме Вам, у міжнародних та українських компаніях.

про компанію