Помічник бухгалтера (заробітна плата, кадри)
ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Помічник бухгалтера».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.
Основні обов'язки:
• Розрахунок і нарахування заробітних плат та інших платежів для співробітників в системі 1С Бухгалтерія.
• Нарахування виплат по листах непрацездатності, при звільненні, відпускних виплат, компенсацій і т. д.
• Оформлення прийняття, переведення, звільнення співробітників компанії згідно КЗпП.
• Складання графіку відпусток, облік використаних відпусток співробітниками компанії.
• Ведення табеля і графіків робочого часу співробітників компанії.
• Ведення внутрішньої звітності.
• Контроль дотримання норм трудового законодавства в роботі з персоналом.
Вимоги до кандидатів:
• Профільна освіта (молодший бакалавр та вище).
• Готові розглядати випускників та студентів заочної форми навчання.
• Досвід роботи від 6 місяців.
• Уважність, готовність до навчання, акуратність, відповідальність, аналітичне мислення.
Умови роботи:
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, з 8:30 до 17:00, сб.-нд — вихідні.
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Місце розташування офісу: Броварський р-н.
• Безкоштовний службовий транспорт з м. Бровари, м. Києва від ст. м. Чернігівська.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.