Асистент економіста з праці
ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Асистент економіста з праці».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.
Основні обов'язки:
• Розрахунок заробітної плати та кадрових подій (відпустки/лікарняні/відрядження в Excel).
• Ведення бази постачальників (страхування, оренда, таксі, техніка та інше).
• Оформлення, реєстрація та систематизація пакетів документів по постачальниках.
Вимоги до кандидата:
• Освіта вища/ не повна вища (молодший бакалавр/ спеціаліст, бакалавр, магістр). Бажані спеціальності — бухгалтерія, економіка, фінанси.
• Досвід роботи, практики в бухгалтерії, на адміністративних посадах буде додатковою перевагою.
• Впевнений користувач Excel, Word.
• Знання 1C бажано.
• Уважність, акуратність, відповідальність, привітність.
Умови роботи:
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно з КЗпП України;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09 до 18, сб., нд. - вихідний;
• Робота в офісі;
• Місце розташування офісу: м. Київ, Оболонський р-н., вул. Новозабарська 2/6;
• В резюме прохання вказувати бажаний рівень заробітної плати.
• Компанія проводить навчання!
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.