Асистент економіста з праці

Міста: Київ

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Асистент економіста з праці».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.

Основні обов'язки:
• Розрахунок заробітної плати та кадрових подій (відпустки/лікарняні/відрядження в Excel).
• Ведення бази постачальників (страхування, оренда, таксі, техніка та інше).
• Оформлення, реєстрація та систематизація пакетів документів по постачальниках.

Вимоги до кандидата:
• Освіта вища/ не повна вища (молодший бакалавр/ спеціаліст, бакалавр, магістр). Бажані спеціальності — бухгалтерія, економіка, фінанси.
• Досвід роботи, практики в бухгалтерії, на адміністративних посадах буде додатковою перевагою.
• Впевнений користувач Excel, Word.
• Знання 1C бажано.
• Уважність, акуратність, відповідальність, привітність.

Умови роботи:
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно з КЗпП України;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09 до 18, сб., нд. - вихідний;
• Робота в офісі;
• Місце розташування офісу: м. Київ, Оболонський р-н., вул. Новозабарська 2/6;
• В резюме прохання вказувати бажаний рівень заробітної плати.
• Компанія проводить навчання!

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Ім`я: HR Manager ЗЕСТ Аутсорсінг
Телефон: 044 594 96 12
Мобільні телефони: 073 736 55 07
Viber: 073 736 55 07
Email: hr5@hr-outsourcing.com.ua
Адреса: офіс 419, 2/6 вул. Новозабарська, м. Київ, Україна 04074
Назад