Адміністратор офісу
Наш замовник, міжнародна компанія, яка займається селекцією сільськогосподарських культур, шукає кандидатів на вакансію «Адміністратор офісу».
Компанія пропонує:
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП;
• Медичне страхування;
• Сучасний та затишний офіс: м. Київ, ст. м. Звіринецька;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень ПН-ПТ з 08:00 до 17:00;
• Конкурентний рівень заробітної плати.
Основні обов'язки:
• Організація роботи офісу;
• Реєстрація вхідних та вихідних документів;
• Прийом і переадресація вхідних телефонних дзвінків;
• Збір документації на підпис Дирекції;
• Обробка рахунків та збір авторизаційних підписів на оплату, ведення реєстру рахунків;
• Координація роботи прибиральника офісного приміщення;
• Координація питань пов’язаних з орендодавцем бізнес-центру;
• Забезпечення життєдіяльності офісу;
• Координація роботи кур'єрської служби;
• Ведення звітності по витраченим коштам.
Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на аналогічній посаді від двох років;
• Освіта вища/ не повна вища (молодший бакалавр/ спеціаліст, бакалавр, магістр);
• Англійська мова — рівень Pre-Intermediate;
• Досвідчений користувач MS Office;
• Відмінні організаторські здібності;
• Вміння працювати в умовах багатозадачності, увага до деталей, акуратність, відповідальність, самоорганізація.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.