Business-analyst, reengineer (Electronic Case Management)/ Бізнес-аналітик

Міста: Київ

Проводимо конкурс на посаду «Бізнес-аналітик» до Цифрової команди Проєктного офісу при Міністерстві соціальної політики України для реінжинірингу електронної системи кейс-менеджменту.


Цифрова команда Проєктного офісу при Міністерстві соціальної політики України діє з метою забезпечення швидкого та ефективного впровадження реформ у сфері соціального захисту населення, в тому числі захисту дітей, а також надає консультативну підтримку Мінсоцполітики з питань розвитку цифрового напрямку соціальної сфери, включаючи питання бізнес-аналітики та аналітики даних, розвитку електронного навчання, супроводу розробки систем кейс-менеджменту та бази даних для людей з інвалідністю, розвитку міжнародної співпраці, проведення комунікаційних кампаній щодо розвитку цифрових сервісів, забезпечення реалізації політики кібербезпеки тощо.


Основні обов'язки:
• Аналіз чинних бізнес-процесів, що пропонуються до автоматизації, з точки зору коректності та оптимальності проведення реінжинірингу, можливості ефективного функціонування.
• Доопрацювання облікових записів користувачів для електронної системи.
• Аналіз прогалин у наявній системі кейс-менеджменту.
• Співпраця з відповідними стейкхолдерами для збору вимог, документування процедур та визначення можливостей для спрощення процесу.
• Розробка та підтримка комплексної документації процедур, технологічних карт та системних вимог для підтримки системи кейс-менеджменту.
• Пропозиція шляхів модернізації електронної системи кейс-менеджменту з урахуванням потреб усіх стейкхолдерів.
• Участь у розробці нормативних документів для електронної системи кейс-менеджменту.
• Моніторинг та оцінка впроваджених змін з метою вимірювання їх впливу та визначення подальших напрямків для вдосконалення.

Вимоги до кандидатів:
• Освіта вища в галузі бізнес-адміністрування, інформаційних систем, або в суміжних галузях.
• Досвід роботи від 5 років бізнес-аналітиком, або на аналогічній посаді, бажано у сфері соціальних послуг.
• Розуміння принципів роботи систем кейс-менеджменту.
• Досвід керівництва проєктними сесіями, орієнтованими на клієнта, та ініціативами з управління змінами, документування процедур, картування процесів та реконфігурації процесів.
• Досвід роботи з кросфункціональними командами та ефективної комунікації зі стейкхолдерами на всіх рівнях.
• Знання Agile методології та інструментів, які зазвичай використовуються в бізнес-аналізі.
• English — Upper-Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Ефективні навички комунікації, міжособистісного спілкування та ведення переговорів, а також здатність пояснювати складні технічні питання простими словами.
• Відмінні навички розв'язання проблем, здатність критично мислити та оцінювати різні варіанти вирішення бізнес-завдань.
• Аналітичні навички для оцінки великих обсягів даних, виявлення закономірностей та отримання значущих висновків.
• Здатність розбивати складні проблеми на менші, керовані компоненти та систематично їх аналізувати.
• Хороші навички тайм-менеджменту, скрупульозність у роботі та прагнення до якісних результатів.

Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.

 

Всі вакансії до Цифрової команди Проєктного офісу при Мінсоцполітики https://bit.ly/4736MKV



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Ім`я: Катерина Малород
Телефон: 067 376 9506
Viber: 067 376 9506
Email: resume@hr-outsourcing.com.ua
Назад