Фахівець відділу документообігу (діловод)

Міста: Київ

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Фахівець відділу документообігу» в рамках проєкту для компанії, міжнародного виробника та постачальника харчових, сільськогосподарських, промислових та фінансових продуктів і послуг.

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00, п'ятиденний робочий тиждень, можливість частково працювати дистанційно.
• Надається ноутбук для роботи.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Локація офісу компанії: м. Київ, ст. м. Либідська.

Основні обов’язки:
• Підготовка контрактів/доповнень. Файлування та архівування документів.
• Ведення бази вхідних/вихідних документів по оригіналах.
• Переговори по умовах контрактів з українськими постачальниками та офісами компанії в інших країнах.
• Складання звітів згідно з контрактами.
• Робота в програмах 1С та SAP (проводиться навчання).

Вимоги до кандидата:

• Вища освіта, бажано економіка, або фінанси.

Володіння англійською бажано на рівні Intermediate.
• Вища освіта, бажано економіка або фінанси.
• Досвід роботи в програмах 1С та SAP буде додатковою перевагою.
• Впевнений користувач MS Office.
• Розвинуті аналітичні якості, увага до деталей, акуратність, відповідальність, самоорганізація.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Ім`я: Київський офіс
Мобільні телефони: 093 628 3370, 096 960 8343, 099 337 9299.
Viber: 093 628 33 70
Email: resume@hr-outsourcing.com.ua
Адреса: офіс 419, 2/6 вул. Новозабарська, м. Київ, Україна 04074
Назад