Асистент відділу клієнтської підтримки

Міста: Київ

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Асистент відділу клієнтської підтримки» в рамках проєкту для компанії, міжнародного виробника та постачальника харчових, сільськогосподарських, промислових та фінансових продуктів і послуг.

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00, п'ятиденний робочий тиждень, можливість частково працювати дистанційно.
• Надається ноутбук для роботи.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Локація офісу компанії: м. Київ, ст. м. Либідська.

Основні обов’язки:
• Обробка, облік, зберігання, файлування та відправлення складських квитанцій за вимогами представників.
• Обробка, облік, зберігання, файлування товарно-транспортних накладних, надання копій за вимогами від інших відділів.
• Підготовка та ведення звітів.

Вимоги до кандидата:
• Вища освіта.
• Впевнений користувач MS Office.
• Уважність, відповідальність, стриманість, доброзичливість, пунктуальність.
• Володіння англійською мовою на базовому рівні (розмовна та письмова).
• Вільне володіння українською мовою.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Ім`я: Київський офіс
Мобільні телефони: 093 628 3370, 096 960 8343, 099 337 9299.
Viber: 093 628 33 70
Email: resume@hr-outsourcing.com.ua
Адреса: офіс 419, 2/6 вул. Новозабарська, м. Київ, Україна 04074
Назад