Head of Social Services Development in regions/ Керівник напряму із впровадження послуг для забезпечення права дитини на виховання у сімейному оточенні
Проводимо конкурс на посаду «Керівник напрямку розвитку соціальних послуг в регіонах» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.
Основна мета залучення – супровід імплементаційних партнерів (міжнародних та недержавних організацій), обласних військових адміністрацій демонстраційних регіонів та органів місцевого самоврядування у поступовому та ефективному впровадженні базових послуг для забезпечення права дитини на виховання у сімейному оточенні (формування життєстійкості, соціальний супровід сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, раннє втручання, супровід під час інклюзивного навчання, денний догляд дітей з інвалідністю, соціальний супровід сімей / осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, соціальна інтеграція дітей та осіб до 23 років, які мають досвід альтернативного догляду та виховання, підтримане проживання молоді з інвалідністю) (далі – послуги для сімей з дітьми) у пілотних територіальних громадах демонстраційних областей, а також оптимізації соціальної роботи із сім’ями та дітьми.
Основні обов'язки:
Основні обов’язки:
1. Забезпечення ефективної взаємодії із зацікавленими сторонами – Мінсоцполітики, Нацсоцслужбою, іншими державними установами, неурядовими організаціями, органами місцевого самоврядування, що є суб’єктами соціальної роботи з сім’ями та дітьми. Співробітництво, партнерство та обмін знаннями між відповідними зацікавленими сторонами.
2. Координація роботи зустрічей імплементаційних партнерів та коаліції громадських організацій (організація та фасилітація зустрічей, підготовка матеріалів, за потреби, написання протоколів) у виконанні завдань, пов’язаних із впровадженням послуг для сімей з дітьми та оптимізацією соціальної роботи на рівні територіальної громади.
3. Координація розроблення проектів нормативно-правових актів та інших супутніх документів, які стосуються впровадження послуг для сімей з дітьми, а саме:
• розроблення (оновлення) державних стандартів щодо соціальних послуг для сімей з дітьми з метою вдосконалення їх змісту у відповідності до потреб та найкращих інтересів дітей та сімей з дітьми (формування життєстійкості, раннього втручання, соціальна інтеграція дітей та осіб до 23 років, які мають досвід альтернативного догляду та виховання, підтримане проживання молоді з інвалідністю, соціальний супровід сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування)
• розроблення рекомендованих програм підготовки працівників надавачів цих послуг за державними стандартами відповідно до змісту та алгоритму їх надання
• визначення механізмів фінансування кожної із послуг для забезпечення права дитини на зростання в сімейному оточенні
• визначення механізмів організації та стимулювання їх надання в територіальних громадах, в тому числі на базі центрів життєстійкості.
4. Супровід та документування реалізації експериментального пілотного проекту Мінсоцполітики «визначення переліку послуг на рівні територіальної громади для забезпечення права дитини на зростання в сімейному оточенні» (за умови затвердження).
5. Участь в підготовці та проведенні навчальних заходів, що стосуються реалізації реформи системи догляду та підтримки дітей, підготовці комунікаційних матеріалів Координаційного центру.
6. Участь у роботі Координаційного центру щодо реалізації інших заходів Національного плану, які стосуються соціальної роботи з сім’ями та дітьми (за запитом менеджменту Координаційного центру).
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта в галузі соціальної роботи, державної політики, права або суміжних спеціальностей.
• Досвід роботи понад 7-10 років у галузі соціального захисту, зокрема соціальних послуг.
• Глибоке розуміння системи надання соціальних послуг та захисту прав дитини, реформи системи догляду та підтримки дітей (деінституалізації).
• Сильні аналітичні та дослідницькі навички зі здатністю оцінювати складні ситуації та розробляти інноваційні рішення.
• Сильні комунікативні та нетворкінгові навички, зокрема, здатність працювати в мультидисциплінарних командах, а також встановлювати та підтримувати тісні робочі відносини з різними стейкхолдерами та сприяти партнерству для трансформаційних змін.
• Здатність працювати незалежно, розставляти пріоритети для кількох робочих завдань у швидкоплинному середовищі, дотримуватись термінів.
• Вільне володіння українською мовою, рівень володіння англійською мовою – не нижче середнього.
• Хороше володіння ПК, включаючи досвід роботи з різними програмними додатками.
Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.