Секретар рецепції
ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на позицію «Секретар рецепції» в рамках проєкту для міжнародної компанії, яка є світовим лідером у галузі енергоменеджменту та автоматизації.
Основні обов'язки:
• Прийом і розподіл вхідних телефонних дзвінків, кореспонденції;
• Замовлення товарів для підтримки життєдіяльності офісу;
• Робота зі звітною документацією;
• Робота з кореспонденцією;
• Підтримка в організації відряджень співробітників офісу;
• Здійснення процесу створення відрядження та авансового звіту для співробітників компанії;
• Організація внутрішніх та зовнішніх зустрічей для співробітників.
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта, готові розглядати студентів заочної форми навчання (4, 5 курси);
• Бажаний досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді;
• English — Intermediate level;
• Впевнений користувач MS Office (Word, Excel);
• Готовність до роботи з великими обсягами інформації;
• Грамотна усна та письмова мова.
Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат згідно КЗпП;
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00 п’ятиденний робочий тиждень;
• Можливість кар’єрного росту;
• Часткова компенсація харчування;
• Конкурентний рівень заробітної плати;
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Почайна.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.