Фахівець відділу документообігу (діловод)
ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Фахівець відділу документообігу» в рамках проєкту для компанії, міжнародного виробника та постачальника харчових, сільськогосподарських, промислових та фінансових продуктів і послуг.
Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00, п'ятиденний робочий тиждень, можливість частково працювати дистанційно.
• Надається ноутбук для роботи.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Зручне розташування офісу: м. Київ, ст. м. Либідська.
Основні обов’язки:
• Підготовка контрактів/доповнень. Файлування та архівування документів.
• Ведення бази вхідних/вихідних документів по оригіналах.
• Листування з українськими постачальниками та офісами компанії в інших країнах.
• Складання звітів згідно з контрактами.
• Робота в програмах 1С та SAP (проводиться навчання).
Вимоги до кандидата:
• Володіння англійською на рівні Intermediate.
• Вища освіта, бажано економіка або фінанси.
• Досвід роботи в програмах 1С та SAP буде додатковою перевагою.
• Впевнений користувач MS Office.
• Розвинуті аналітичні якості, увага до деталей, акуратність, відповідальність, самоорганізація.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.