Новые вакансии
Corporate Partnerships Specialist/ Фахівець із корпоративних партнерств
Проводимо конкурс на посаду «Фахівець із корпоративних партнерств» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.
Основні обов'язки:
• Залучення потенційних корпоративних партнерів для підтримки ініціативи з реформування системи догляду за дітьми.
• Розробка та впровадження стратегії для створення та підтримки коаліції партнерів.
• Налагодження та підтримка відносин з ключовими корпоративними стейкхолдерами.
• Розробка та проведення фандрейзингових кампаній для залучення ресурсів.
• Підготовка та подання пропозицій, спонсорських запитів та грантових заявок до корпоративних партнерів.
• Надання рекомендацій та підтримку корпоративним партнерам щодо впровадження дружніх до дітей та соціально відповідальних практик.
• Розробка та впровадження комунікаційних стратегій для просування цілей та досягнень проєкту у корпоративному секторі.
• Сприяння комунікації та співпраці між корпоративними партнерами та іншими стейкхолдерами, включаючи державні установи, неурядові організації та донорів.
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта в галузі бізнес-адміністрування,менеджменту, маркетингу, комунікаціях та суміжних галузей.
• Досвід роботи понад 3 років у сфері корпоративного партнерства, фандрейзингу, розвитку бізнесу або у суміжних сферах.
• Досвід роботи з корпоративним сектором, зокрема, у забезпеченні грошової та негрошової підтримки соціальних ініціатив.
• English — Upper Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Підтверджений досвід у розвитку та підтримці успішного партнерства з бізнесом та корпоративними стейкхолдерами.
• Здатність розробляти та впроваджувати ефективні стратегії корпоративного залучення та мобілізації ресурсів.
• Сильні комунікативні та нетворкінгові навички, зокрема, здатність працювати в мультидисциплінарних командах, а також встановлювати та підтримувати тісні робочі відносини з різними партнерами та контрагентами на різних рівнях.
• Сильні навички вирішення проблем, здатність передбачати та вирішувати проблеми на випередження.
Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.
Регіональний консультант Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей
Проводимо конкурс на посаду «Регіональний консультант у Закарпатській області» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.
Основні обов'язки:
• Розробка та впровадження регіональної стратегії реформи системи догляду та підтримки дітей в області.
• Представлення Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей в області
• Спільно із регіоном розробляти рекомендації для подолання бар’єрів у реформі системи догляду та підтримки дітей, і за необхідності адвокатувати інтереси регіону.
• Постійна взаємодія з регіональними міжвідомчими робочими групами щодо трансформації системи догляду та підтримки дітей.
• Надання допомоги регіону у підготовці та реалізації регіональних планів впровадження програм у сфері розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
• Розвиток міцних партнерських відносин з місцевими органами влади, неурядовими організаціями, громадськими організаціями та іншими стейкхолдерами, тісна співпраця з обласною військовою адміністрацією та профільним заступником.
• Надання підтримки щодо організації та координації виконання заходів, передбачених планом спільних дій
• Фасилітація регулярної комунікації та координації між стейкхолдерами для забезпечення згуртованості зусиль, спрямованих на покращення догляду за дітьми в області.
• Постійна взаємодія з об'єднаними територіальними громадами та районами для створення та розвитку послуг для дітей та сімей з дітьми.
• Супровід реалізації навчальної програми з розробки та реалізації регіональних планів.
• Здійснення нагляду за імплементацією програм та ініціатив у сфері системи догляду та підтримки дітей у регіоні, в тому числі міжнародних.
• Проведення регулярної оцінки та забезпечення зворотного зв'язку для постійного вдосконалення.
Вимоги до кандидатів:
• Освіта: ступінь магістра в галузі соціальної роботи, державного управління, дитячого розвитку, ділового адміністрування, державного управління, міжнародного розвитку або суміжних галузей.
• Досвід 5 років у галузі регіонального розвитку, бажано у галузі соціальних послуг, або суміжних галузях.
• Досвід роботи з державними органами і громадськими організаціями та здатність об'єднувати їх навколо теми розвитку соціального сектору.
• English — Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Сильні лідерські якості та навички стратегічного планування.
• Відмінні комунікаційні та міжособистісні навички.
• Здатність працювати в мультидисциплінарних командах, а також встановлювати та підтримувати тісні робочі відносини з різними партнерами та контрагентами на різних рівнях.
Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце роботи: м. Ужгород, можливі короткі поїздки у межах Закарпатської обл.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.
Стажер (відділ з пошуку та підбору персоналу)
ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Стажер».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом, ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг.
Програма стажування — це можливість:
• Приєднатися до команди кваліфікованих фахівців;
• Зсередини дізнатися, як працює бізнес в галузі HR;
• Отримати досвід роботи;
• Компанія проводить навчання.
Вимоги до учасників програми стажування:
• Розглядаються кандидатури студентів денної форми навчання;
• Можливість працювати 6 годин на день;
• Можливість проходити стажування протягом наступних 6 місяців;
• Впевнений користувач MS Office, Internet, соціальних мереж;
• Грамотна вимова, відповідальність, ініціативність, активна життєва позиція.
Компанія пропонує:
• Офіційне працевлаштування (угода ЦПХ);
• Оплачуване стажування;
• Гнучкий графік роботи — 6-годинний робочий день, п’ятиденний тиждень, СБ,НД — вихідні;
• Тривалість стажування 6 місяців;
• Місце розташування офісу: м. Київ, вул. Новозабарська 2/6, Оболонський р-н. Робота в офісі.
Основні обов’язки:
• Пошук кандидатів на відкриті вакансії: виробничий, складський;
• Робота з job-сайтами (публікація вакансій, ведення звітності тощо);
• Внесення даних до CRM системи;
• Ведення щоденної звітності та баз даних.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.