Новые вакансии

Асистент відділу клієнтської підтримки

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Асистент відділу клієнтської підтримки» в рамках проєкту для компанії, міжнародного виробника та постачальника харчових, сільськогосподарських, промислових та фінансових продуктів і послуг.

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00, п'ятиденний робочий тиждень, можливість частково працювати дистанційно.
• Надається ноутбук для роботи.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Локація офісу компанії: м. Київ, ст. м. Либідська.

Основні обов’язки:
• Обробка, облік, зберігання, файлування та відправлення складських квитанцій за вимогами представників.
• Обробка, облік, зберігання, файлування товарно-транспортних накладних, надання копій за вимогами від інших відділів.
• Підготовка та ведення звітів.

Вимоги до кандидата:
• Вища освіта.
• Впевнений користувач MS Office.
• Уважність, відповідальність, стриманість, доброзичливість, пунктуальність.
• Володіння англійською мовою на базовому рівні (розмовна та письмова).
• Вільне володіння українською мовою.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Фахівець відділу документообігу (діловод)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Фахівець відділу документообігу» в рамках проєкту для компанії, міжнародного виробника та постачальника харчових, сільськогосподарських, промислових та фінансових продуктів і послуг.

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00, п'ятиденний робочий тиждень, можливість частково працювати дистанційно.
• Надається ноутбук для роботи.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Локація офісу компанії: м. Київ, ст. м. Либідська.

Основні обов’язки:
• Підготовка контрактів/доповнень. Файлування та архівування документів.
• Ведення бази вхідних/вихідних документів по оригіналах.
• Переговори по умовах контрактів з українськими постачальниками та офісами компанії в інших країнах.
• Складання звітів згідно з контрактами.
• Робота в програмах 1С та SAP (проводиться навчання).

Вимоги до кандидата:

• Вища освіта, бажано економіка, або фінанси.

Володіння англійською бажано на рівні Intermediate.
• Вища освіта, бажано економіка або фінанси.
• Досвід роботи в програмах 1С та SAP буде додатковою перевагою.
• Впевнений користувач MS Office.
• Розвинуті аналітичні якості, увага до деталей, акуратність, відповідальність, самоорганізація.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Асистент відділу логістики

Наш клієнт, міжнародна компанія, яка є виробником повного спектра системних рішень в галузі електромонтажу, оголошує конкурс на посаду «Асистент відділу логістики».

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат згідно КЗпП.
• Медичне страхування.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Графік роботи з 09:00 до 18:00, суб., нд. — вихідний.
• Місце роботи: м. Київ, бізнес-центр поруч м. Почайна (від метро є шатл до БЦ).
• Новий, затишний сучасний офіс, в наявності укриття.

Основні обов’язки:
• Оформлення замовлень згідно з запитами клієнтів.
• Управління вхідними дзвінками.
• Обробка замовлень та запитів щодо умов поставки: отримання від клієнта, відправка на виробництво, надання відповіді клієнту.
• Підготовка документів для митного брокера.
• Надання фахівцю з логістики та завідувачу складу інформації щодо поставок.
• Визначення та оцінка потреб клієнтів, побудова стійких і довірчих відносин.
• Підготовка різних видів звітів.

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта (готові розглядати студентів заочної форми навчання).
• English — Intermediate level.
• Впевнений користувач MS Office.
• Клієнтоорієнтованість та вміння адаптуватися/реагувати на різні типи характерів.
• Відмінні комунікативні навички (усні та письмові), стресостійкість.
• Вміння працювати в режимі багатозадачності, розставляти пріоритети та ефективно управляти часом.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании