Regional Implementation Manager/ Регіональний менеджер з впровадження реформи
Проводимо конкурс на посаду «Регіональний менеджер з впровадження реформи» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний Центр.
Основні обов'язки:
• У тісній співпраці з регіонами виявляти бар’єри у процесі трансформації системи догляду та освіти для дітей.
• Спільно із регіонами розробляти рекомендації для подолання цих бар’єрів, і за необхідності адвокатувати інтереси регіонів на національному рівні.
• Постійна взаємодія з регіональними міжвідомчими робочими групами щодо трансформації системи догляду та освіти дітей.
• Надання допомоги регіонам у підготовці та реалізації регіональних планів впровадження програм у сфері розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
• Постійна взаємодія з об'єднаними територіальними громадами та районами для створення та розвитку послуг для дітей та сімей з дітьми.
• Підготовка навчальної програми з розробки та реалізації регіональних планів.
• Супровід реалізації навчальної програми з розробки та реалізації регіональних планів.
• Постійна взаємодія з зацікавленими сторонами на регіональному рівні, а також всеукраїнськими асоціаціями та організаціями, які працюють у галузі регіонального розвитку та децентралізації.
• Координація регіональних планів з національними.
Вимоги до кандидатів:
• Освіта: ступінь магістра з ділового адміністрування, державного управління, міжнародного розвитку та суміжних галузей.
• Досвід роботи понад 10 років, з яких принаймні 7 років у галузі регіонального розвитку, бажано у галузі соціальних послуг, або суміжних галузях.
• Підтверджений досвід у розробці програм та поширенні національних програм у різних регіонах України.
• Досвід роботи з державними органами і громадськими організаціями та здатність об'єднувати їх навколо теми розвитку соціального сектору.
• Ознайомленість з українським контекстом та національними політиками щодо соціальних послуг.
• English — Advanced/ Upper Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Успішний досвід ведення переговорів на різних рівнях.
• Навички постановки завдань та ефективного контролю їх виконання.
• Чесність та відповідальність.
• Можливість відвідування регіонів для підтримки розвитку програм.
• Сильні комунікативні та мережеві навички, зокрема, здатність працювати в мультидисциплінарних командах, а також встановлювати та підтримувати тісні робочі відносини з різними партнерами та контрагентами на різних рівнях.
• Хороше володіння ПК, включаючи досвід роботи з різними програмними додатками.
Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.