Новые вакансии
Executive Support Officer/ Персональний асистент керівника
Проводимо конкурс на посаду «Персональний асистент керівника» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.
Основні обов'язки:
• Організація та координація робочого графіка керівника.
• Планування та організація зустрічей, конференцій та переговорів.
• Підготовка матеріалів та документів для зустрічей.
• Ведення протоколів зустрічей та моніторинг виконання рішень.
• Ведення ділової кореспонденції.
• Комунікація з партнерами, клієнтами та державними установами.
• Координація організаційних питань, пов’язаних з поїздками та відрядженнями.
• Підготовка звітів, аналітичних матеріалів та презентацій.
• Координація внутрішньої комунікації між відділами організації.
• Підтримка в організації заходів, тренінгів та семінарів.
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта.
• Досвід роботи від 3 років на аналогічній або подібній посаді.
• Досвід роботи у міжнародних організаціях чи проєктах буде додатковою перевагою.
• English — Upper Intermediate level.
• Високий рівень організаційних та комунікаційних навичок.
• Здатність працювати в умовах багатозадачності та дотримання дедлайнів.
• Знання основ діловодства, досвід роботи з офісними програмами (Microsoft Office, Google Workspace).
• Вміння працювати з конфіденційною інформацією.
• Здатність самостійно приймати рішення та нести відповідальність за їх виконання.
Умови працевлаштування:
• Графік роботи: повна зайнятість.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.
Фінансовий експерт
Проводимо конкурс на посаду «Фінансовий експерт» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.
Основні обов'язки:
• Розробка та супровід фінансово-економічних розрахунків до нормативно-правових актів, передбачених Стратегією забезпечення права кожної дитини в Україні на зростання в сімейному оточенні та Операційним планом заходів з її реалізації.
• Фінансово-економічне планування та аналіз для підтримки демонстраційних проєктів, програм розвитку послуг, сімейних форм виховання та інших ініціатив у межах реформи.
• Консультаційна підтримка та співпраця з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування для забезпечення ефективного впровадження ініціатив.
• Підготовка фінансових звітів та аналітичних матеріалів для моніторингу реалізації Стратегії.
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта у сфері економіки, бухгалтерського обліку, фінансів або суміжних галузей.
• Досвід роботи від 7 років у сфері фінансового планування та аналізу.
• Досвід роботи з центральними органами виконавчої влади, органами виконавчої влади на місцях та місцевого самоврядування.
• Володіння методиками фінансово-економічного аналізу.
• Досвід у розробці регіональних цільових програм, прогнозних та програмних документів економічного та соціального розвитку регіону та/або територіальної громади, підтримки територіальних громад у розвитку соціальних послуг, розвитку сімейних форм виховання будуть додатковою перевагою.
• Знання принципів бюджетного фінансування та нормативно-правового регулювання в Україні.
• English — Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Навички роботи у програмах для фінансового аналізу (Excel, 1C).
• Вміння працювати з великими обсягами інформації.
• Навички ефективного тайм-менеджменту та організації.
Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, м. Палац Спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.
Chief of Digital Transformation/ Менеджер цифрових проєктів
Проводимо конкурс на посаду «Менеджер цифрових проєктів» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр
Основні обов'язки:
Розвиток цифрових продуктів та систем
• Керівництво розробкою та впровадженням системи «Діти», яка автоматизує процеси збору, обробки та надання даних про дітей, які потребують турботи держави, а також забезпечує моніторинг їхніх прав.
• Реалізація плану взаємодії зі стейкхолдерами системи «Діти», включно з державними установами, міжнародними партнерами, та громадськими організаціями.
• Забезпечення інтеграції системи «Діти» з іншими цифровими платформами та базами даних для посилення ефективності та прозорості процесів.
Інновації в цифрових рішеннях для підтримки сімей і дітей
• Розвиток та управління ключовими платформами, зокрема dity.gov.ua, ukraineforeverychild.org.ua що надає громадянам доступ до інформації та ресурсів, пов'язаних із сімейним вихованням і усиновленням.
• Впровадження SEO-стратегій для цих платформ.
• Запуск і супровід нових цифрових ініціатив для підтримки прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу (ДБСТ), соціальних працівників та дітей.
Проєктна діяльність
• Розробка та узгодження планів дій для ключових ініціатив організації.
• Визначення довгострокових цілей та розробка рамок для реалізації проєктів.
• Планування, координація та впровадження проєктів згідно з пріоритетами організації.
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта в галузі комунікацій, зв'язків з громадськістю, міжнародного розвитку, журналістики або суміжних галузях.
• Досвід роботи від 7 років в галузі управління цифровими продуктами та системами, бажано у сфері соціальної політики чи захисту прав дитини.
• Навички стратегічного планування, побудови взаємодії зі стейкхолдерами та управління змінами.
• Досвід у координації багатосторонніх проєктів за участю міжнародних організацій, бізнесу та державного сектору.
• English — Advanced level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Сильні лідерські якості та стратегічне мислення.
• Відмінні навички управління проєктами, включаючи планування, бюджетування та моніторинг.
• Технічна експертиза в методологіях, інструментах та найкращих практиках цифрової трансформації.
• Знання принципів управління даними, кібербезпеки та конфіденційності.
• Відмінні комунікаційні та міжособистісні навички, здатність ефективно співпрацювати з різними зацікавленими сторонами.
• Аналітичні здібності та готовність до вирішення комплексних задач.
Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
• Можливість працювати над інноваційними проєктами з високим суспільним впливом.
• Співпраця з міжнародними партнерами, включно з UNICEF, ЄС та іншими.
• Конкурентна оплата праці та перспектива професійного розвитку.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.