Молодший фахівець з адміністрування продажів
ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на позицію «Молодший фахівець з адміністрування продажів» в рамках проєкту для міжнародної компанії, яка є світовим лідером у галузі енергоменеджменту та автоматизації.
Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат згідно КЗпП.
• Часткова компенсація обідів.
• Можливість кар’єрного росту.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00 п’ятиденний робочий тиждень.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Почайна.
Основні обов'язки:
• Прийом та реєстрація звернень клієнтів.
• Оформлення комерційних пропозицій, виставлення рахунків на оплату.
• Обробка рекламаційних звернень клієнтів.
• Надання інформації про статус замовлення, терміни готовності до відвантаження, іншої логістичної інформації, прискорення відвантаження за спеціальним запитом.
• Виправлення, анулювання, надання дублікатів відвантажувальних документів.
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта, готові розглядати студентів заочної форми навчання (останні курси).
• Досвід роботи бажано.
• English — Pre Intermediate level.
• Впевнений користувач MS Office (Word, Excel).
• Досвід в SAP чи 1С буде перевагою.
• Готовність до роботи із великими обсягами інформації.
• Грамотна усна та письмова українська мова.
• Уважність, зосередженість, стресостійкість.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.