Фінансовий експерт
Проводимо конкурс на посаду «Фінансовий експерт» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.
Основні обов'язки:
• Розробка та супровід фінансово-економічних розрахунків до нормативно-правових актів, передбачених Стратегією забезпечення права кожної дитини в Україні на зростання в сімейному оточенні та Операційним планом заходів з її реалізації.
• Фінансово-економічне планування та аналіз для підтримки демонстраційних проєктів, програм розвитку послуг, сімейних форм виховання та інших ініціатив у межах реформи.
• Консультаційна підтримка та співпраця з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування для забезпечення ефективного впровадження ініціатив.
• Підготовка фінансових звітів та аналітичних матеріалів для моніторингу реалізації Стратегії.
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта у сфері економіки, бухгалтерського обліку, фінансів або суміжних галузей.
• Досвід роботи від 7 років у сфері фінансового планування та аналізу.
• Досвід роботи з центральними органами виконавчої влади, органами виконавчої влади на місцях та місцевого самоврядування.
• Володіння методиками фінансово-економічного аналізу.
• Досвід у розробці регіональних цільових програм, прогнозних та програмних документів економічного та соціального розвитку регіону та/або територіальної громади, підтримки територіальних громад у розвитку соціальних послуг, розвитку сімейних форм виховання будуть додатковою перевагою.
• Знання принципів бюджетного фінансування та нормативно-правового регулювання в Україні.
• English — Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Навички роботи у програмах для фінансового аналізу (Excel, 1C).
• Вміння працювати з великими обсягами інформації.
• Навички ефективного тайм-менеджменту та організації.
Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, м. Палац Спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.