Нові вакансії

HR administrator

ZEST Outsourcing Company manages outstaffing, temporary staffing projects, payroll and outsourcing of HR administration function around the whole territory of Ukraine.

Offices in Ukraine: Kyiv (head office), Lviv, Kharkiv, Zaporizhya, Odesa and implant offices at the territory of our Clients.

We are looking for HR administartor who will be engaged in HR administartion in one of our current projects.

 

Responsibilities:

- Perform full range of HR administration (labor relations documentation and procedures, HR records, etc) according to Ukrainian legislation and established corporate HR procedures, policies.

- Gather and prepare data for payroll.

- Maintain HR information and employee data in HRIS, ensure it is performed fully, accurately and in a timely manner.

- Assist and consult company employees in HR administration procedures.

- Provide support to line managers in HR administration and related issues.

- Prepare internal reports and reports to the state authorities according to the current legislation of Ukraine.

 

Requirements:

- University degree.

- 3 years of experience in HR administration (experience at multinational company is a plus).

- English — Intermediate level;

- Good command of MS Office (especially MS Excel) and 1C 8.2.

- Sound knowledge of Ukrainian labor law.

- Responsible, strong interpersonal skills, effective written and verbal communication skills, attention to detail, customer service focus, ability to work independently.

- Desire to develop and ability to learn quickly.

 

We offer:

- Full-time project position (on a yearly basis).

- Schedule: five-day working week, from 9 a.m. to 6 p.m.

- Official employment, social guarantees according to the legislation of Ukraine.

- Comfortable and dynamic environment with opportunities to learn.

 

Please, pay attention that by sending your CV to address of ZEST Outsourcing, you give your consent for processing the personal data, given by you with the purpose of recruiting, and providing the personal data for companies and organizations that are customers of the ZEST Outsourcing company.

For detailed information about all open vacancies visit web-site: http://www.hr-outsourcing.com.ua or connect our official page: www.facebook.com/zest.outsourcing.

Back Office Analyst

ZEST Outsourcing company is looking for a «Back Office Analyst» for an international FMCG company project.

 

Responsibilities:

- Control of users behavior in the Digital platform.

- Campaign management analysis.

- Analyze of the E-commerce performance and Sales volume dynamics.

- Communication with the members of sales programs.

 

Requirements:

- Experience in analytics will be preferable.

- English — Upper Intermediate level.

- Good knowledge of Power BI.

- Good knowledge of MS Office (especially MS Excel, Word, Outlook).

- Strong analytical skills, effective written and verbal communication skills, attention to detail.

 

Company offer:

- Location of the company's office — Kharkiv, near the metro station Pivdenny Vokzal.

- Official employment, social guarantees according to the legislation of Ukraine.

- Schedule: five-day working week.

- Opportunity of development and career growth with the company.

- The company provides training.

- Business travel abroad (posible).

 

Please, pay attention that by sending your CV to address of ZEST Outsourcing, you give your consent for processing the personal data, given by you with the purpose of recruiting, and providing the personal data for companies and organizations that are customers of the ZEST Outsourcing company.

For detailed information about all open vacancies visit web-site: http://zest.ua/ or connect our official page of: www.facebook.com/zest.outsourcing/

Аналітик (агропромислове виробництво)

Наш клієнт, міжнародна компанія, що займає ключові позиції у світі в галузі сільського господарства, у зв'язку з розширенням виробництва шукає кандидата на вакансію «Аналітик».

 

Основні обов'язки:

- Збір первинної інформації та запис даних виробництва в системі ERP;

- Аналіз отриманих даних відповідно плану;

- Складання звітів для внутрішніх і зовнішніх публікацій;

- Щоденний супровід етапів виробництва відносно запланованих показників;

- Виконання, перевірка та підтвердження замовлень;

- Робота з внутрішньою і зовнішньою документацією.

 

Вимоги до кандидатів:

- Вища освіта (економіка, фінанси);

- Досвід роботи від 1 року (можливо у суміжних сферах: логістика, продажі, планування);

- Перевагою буде досвід роботи на виробничому підприємстві;

- Досвід роботи з ERP-системою, SAP буде перевагою;

- Просунутий користувач MS Office (Word, Excel, Access, Outlook );

- English — Іntermediate level;

- Розвинуті аналітичні навички, вміння організовувати та планувати робочий процес, увага до деталей, ефективні навички усної та письмової комунікації.

 

Компанія пропонує:

- Офіційне працевлаштування в штат компанії, соціальні гарантії згідно КЗпП (лікарняні, відпустка та ін.);

- Медичне страхування та страхування життя;

- Безкоштовні обіди;

- Графік роботи: повна зайнятість з 09.00 до 18.00, п'ятиденний робочий тиждень;

- Конкурентний рівень заробітної плати;

- Місце розташування виробництва: Попільнянський р-н., Житомирська обл.;

- Безкоштовний службовий транспорт з м. Біла Церква, Фастів, Сквира, Попільня та найближчих населених пунктів.

 

Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ZEST Outsourcing, Ви даєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій — замовників компанії.

Детальну інформацію про всі відкриті вакансії ви можете дізнатися на сайті http://zest.ua/ або на нашій офіційній сторінці: www.facebook.com/zest.outsourcing.

Усі вакансії

Почни свою кар'єру зZEST Outsourcing

ZEST Outsourcing - лідер по наданню тимчасового і постійного персоналу в Україні.

Шукаєте постійну занятість чи тимчасову роботу з гнучким графіком? ZEST Outsourcing може запропонувати вакансію, що підійде саме Вам, у міжнародних та українських компаніях.

про компанію