Нові вакансії

Помічник бухгалтера (заробітна плата, кадри)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Помічник бухгалтера».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.


Основні обов'язки:

• Розрахунок і нарахування заробітних плат та інших платежів для співробітників в системі 1С Бухгалтерія.
• Нарахування виплат по листах непрацездатності, при звільненні, відпускних виплат, компенсацій і т. д.
• Оформлення прийняття, переведення, звільнення співробітників компанії згідно КЗпП.
• Складання графіку відпусток, облік використаних відпусток співробітниками компанії.
• Ведення табеля і графіків робочого часу співробітників компанії.
• Ведення внутрішньої звітності.
• Контроль дотримання норм трудового законодавства в роботі з персоналом.


Вимоги до кандидатів:

• Профільна освіта (молодший бакалавр та вище).
• Готові розглядати випускників та студентів заочної форми навчання.
• Досвід роботи від 6 місяців.
• Уважність, готовність до навчання, акуратність, відповідальність, аналітичне мислення.


Умови роботи:

• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, з 8:30 до 17:00, сб.-нд — вихідні.
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Місце розташування офісу: Броварський р-н.
• Безкоштовний службовий транспорт з м. Бровари, м. Києва від ст. м. Чернігівська.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Менеджер з комунікацій

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидатів на вакансію «Менеджер з комунікацій» до міжнародної компанії — виробника FMCG продукції з всесвітньо відомих брендів.

Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат компанії згідно КЗпП;
• Медичне страхування та страхування життя;
• Компенсація обідів;
• Графік роботи: з 08:00 до 17:00, сб., нд. - вихідні;
• Гібридний формат роботи (можливість поєднувати роботу з офісу та дому);
• Конкурентний рівень заробітної плати (ставка та бонуси);
• Перспективи кар'єрного росту та професійного розвитку;
• Місце розташування офісу — Броварський район;
• Безкоштовний службовий транспорт для працівників з м. Бровари та населених пунктів Калита, Велика Димерка, а також з м. Київ від ст. м. Чернігівська.

Основні обов’язки:
• Організація та підтримка комунікації з клієнтами;
• Прийом, реєстрація та опрацювання звернень і скарг щодо продукції;
• Участь у реалізації соціальних проєктів та ініціатив;
• Підготовка необхідної документації та формування звітів.


Вимоги до кандидатів:

• Освіта вища/ не повна вища/ професійна (молодший бакалавр/спеціаліст, бакалавр, магістр).
• Розвинені комунікативні здібності та вміння ефективно переконувати співрозмовників;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні;
• Впевнені навички користування комп’ютером та програмами MS Word, Excel;
• Високий рівень відповідальності.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Завідувач складу

Наш клієнт, міжнародна компанія, яка є виробником повного спектра системних рішень в галузі електромонтажу, оголошує конкурс на посаду «Завідувач складу».

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення згідно КЗпП;
• Медичне страхування;
• Робочий графік: п’ятиденний робочий тиждень з 09:00 до 18:00;
• Місце розташування складу — м. Київ, Солом’янський район;
• Конкурентний рівень заробітної плати.

Основні обов’язки:
• Організація та контроль роботи складу, ефективне управління командою комірників;
• Забезпечення точного обліку, приймання, зберігання та відвантаження товарно-матеріальних цінностей;
• Ведення складської документації, участь у проведенні інвентаризацій;
• Контроль дотримання стандартів зберігання, пожежної безпеки та охорони праці;
• Взаємодія з керівником логістичного відділу;
• Готовність періодично виконувати фізичні завдання, пов’язані зі складськими процесами.

Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на аналогічній посаді від трьох років;
• Практичний досвід роботи з матеріальною відповідальністю, високий рівень уважності та точності у веденні обліку;
• Позитивне ставлення до роботи, енергійність, життєрадісність і наявність здорового почуття гумору;
• Впевнений користувач ПК, бажано 1С.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Усі вакансії

Почни свою кар'єру зЗЕСТ Аутсорсінг

ЗЕСТ Аутсорсінг - лідер по наданню тимчасового і постійного персоналу в Україні.

Шукаєте постійну занятість чи тимчасову роботу з гнучким графіком? ЗЕСТ Аутсорсінг може запропонувати вакансію, що підійде саме Вам, у міжнародних та українських компаніях.

про компанію