Новые вакансии

Communication manager

Our client, consulting company, which conducts campaigns aimed at solving problems of Ukrainian business and opening new perspectives for foreign companies in Ukraine, announces a competition for the position of «Communication manager», Kyiv.

 

Main responsibilities:

- Communication with representatives of the world media and NGO in the areas of agency work;

- Maintaining and expanding the base of contacts with representatives of the world media and NGO;

- Communication and personal networking;

- Help in finding topics and speakers in Ukraine for foreign publications;

- Establishment of productive work with the world media in the permanent areas of work of the agency.

 

Expectations from the candidate:

- Higher Education;

- English — Advanced level;

- Correct oral and written language (ukr, rus,eng);

- Experience in journalism / PR / communication from 3 years;

- Experience with foreign publications and international grant organizations will be an advantage;

- Internships and exchange of experience in the EU and the USA will be an advantage;

- Interest in economic and political issues, understanding of the economic and political situation in Ukraine;

- Understanding standards for journalism and media basics;

- High communication skills, personal charm.

 

Working conditions:

- Registration in the state, social guarantees in accordance with the legislation;

- Schedule from 09.00 to 18.00, five-day work week;

- Location of the company's office – Kyiv, Podil;

- Competitive salary, business trips;

- Work provides business trips to the EU countries and the USA.

 

Please, pay attention, that by sending your CV to address of ZEST Outsourcing, you give a consent for processing the personal data, given by you with the purpose of selection and providing the personal data for enterprises and organizations that are customers of ZEST Outsourcing company.

For detailed information about all open vacancies visit web-site: http://www.hr-outsourcing.com.ua or connect our official page of: www.facebook.com/zest.outsourcing.

Помощник логиста

ZEST Outsourcing ищет кандидатов на позицию «Помощник логиста», для работы на складе международной компании, специализирующейся на производстве электротехнической продукции мирового уровня.

Месторасположение склада Бориспольский р-н., с. Мартусовка (есть развозка для сотрудников).

 

Должностные обязанности:

- Операционная поддержка процессов возврата товара от клиентов (ведение учёта возвратов в системе);

- Учёт недостач, брака и излишков товара на складе;

- Работа с рекламациями поставщику;

- Работа с отгрузочными документами;

- Анализ рациональности использования складских площадей.

 

Требования к кандидатам:

- Опыт работы на аналогичной должности приветствуется;

- Желателен (но не обязателен) опыт работы в системе SAP;

- Знание английского на на уровне Рre-intermediate и выше будет преимуществом;

- Математический склад ума, усидчивость и инициативность.

 

Условия работы:

- График работы: полная занятость Пн-Пт с 9-00 до 18-00, Сб и Вс — выходные;

- Оформление в штат компании, социальные гарантии согласно КзоТ;

- Частичная компенсация питания;

- Годовой бонус от показателей работы склада;

- Бесплатная развозка для сотрудников от ст. м. Бориспольская;

- Месторасположение склада: Бориспольский р-н., с. Мартусовка.

 

Пожалуйста, обратите внимание, что отправляя резюме на электронный адрес ZEST Outsourcing, Вы даете согласие на обработку предоставленных Вами персональных данных с целью подбора и обеспечения персоналом предприятий и организаций - заказчиков компании.

Подробную информацию о всех открытых вакансиях вы можете узнать на сайте http://www.hr-outsourcing.com.ua/ или на нашей официальной странице: www.facebook.com/zest.outsourcing.

Адміністратор контрактного відділу

ZEST Outsourcing оголошує конкурс на вакансію «Адміністратор контрактного відділу» в рамках проекту для компанії, яка є міжнародним виробником і постачальником харчових, сільськогосподарських, промислових і фінансових продуктів і послуг.

 

Основні обов'язки:

- Робота в системі 1С щодо формування контрактів, створення звітів, завантаження шаблонів договорів;

- Підготовка контрактів до підписання;

- Взаємодія з регіональними представниками компанії для забезпечення документообігу оригіналів контрактів;

- Архівування документів;

- Інші завдання, пов’язані з підготовкою/ документообігом контрактів.

 

Основні вимоги:

- Вища освіта (фінансово-економічна, аграрна буде перевагою);

- Хороший рівень володіння MS Excel;

- Володіння 1 С, або досвід роботи на аналогічних посадах буде додатковою перевагою;

- Впевнений користувач ПК: MS Office Word, Excel, Power Point, Outlook;

- Уважність, відповідальність, стриманість, доброзичливість, пунктуальність.

 

Умови роботи і оплати:

- Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, повна зайнятість з 09.00 до 18.00;

- Офіційне оформлення згідно КЗпП;

- Місце знаходження офісу компанії - Печерський р-н, м. Кловська;

- Конкурентноздатний рівень заробітної плати.

 

Будь ласка, зверніть увагу, що відправляючи резюме на електронну адресу ZEST Outsourcing, Ви даєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій - замовників компанії.

Детальну інформацію про всіх відкриті вакансії ви можете дізнатися на сайті http://www.hr-outsourcing.com.ua або на нашій офіційній сторінці: www.facebook.com/zest.outsourcing.

Все вакансии

Начни свою карьеру сZEST Outsourcing

ZEST Outsourcing - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ZEST Outsourcing может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании